فروشگاه محسن نژاد

پیچ دوسر رزوه چیست؟
پیچ دو سر دنده یا پیچ دو سر رزوه همانگونه که از نامش پیداست به شکلی طراحی‌ شده که دو طرف آن کاربردی و مورد استفاده باشد. سر این پیچ‌ها گرد و فاقد گل پیچ می‌باشند و در واشر سرسلیندر سمند، پژو پارس و ۴۰۵ به‌صورت متداول مصرف می‌گردد.
پیچ دو سر رزوه ۸ را می‌توان در سه گروه دسته‌بندی کرد. هریک از این سه گروه دارای خواص و ویژگی‌های انحصاری خود بوده و خریداران بامطالعه و آگاهی پیدا کردن نسبت به این موضوع و مراجعه به فروشگاه‌های معتبر فروش پیچ بهترین گزینه را انتخاب و خریداری نمایند.
 
در زیر به شرح هر سه گروه به همراه استانداردهای تعریف‌شده محصولات پرداخته‌ایم.
متداول‌ترین نوع این پیچ، پیچ دوسر دنده پیوسته است که به سه دسته تقسیم می‌شود:
  • پیچ‌های اسناد بولت نوع ۱ سراسر رزوه بوده و دندانه‌های آن بر پایه UNRC-2A تولید می‌شوند.
  • پیچ‌های استاد بولت نوع ۲ از ابتدای دندانه یک سمت تا ابتدای اولیه سوی دیگر دارای رزوه بوده و طبق استاندارد ANSIN B16/5 طراحی و تولید می‌شوند. اگر ابعاد آن‌ها کمتر از یک اینچ باشند دندانه‌های آن از نوع UNRC-2A و در حالتی که بیشتر از یک اینچ باشند از نوع 8UNR-2A خواهد بود.
  • پیچ‌های استاد بولت نوع ۳ دوسر دنده و انتهایی قلاویز کاری شده دارند و وسط این پیچ بدون رزوه می‌باشد. بخش کوتاه روزه‌دار این پیچ‌ها دارای دندانه‌هایی از نوع UNRC-3A می‌باشد. سرپیچ‌های دوسر دنده، پخ و مسطح می‌باشند و به شکلی طراحی‌شده‌اند که به‌راحتی بتوانند در یک مقطع رزوه شوند. انتهای دیگر این پیچ‌ها دارای روزه بیشتری هستند و دارای دندانه‌هایی از نوع UNRC-2A و سرگرد و پخ‌ میباشند که مهره‌ها در این قسمت بسته می‌شوند. 
 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.